Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
September 09, 2010, 15:23
Startpagina Help Zoek Inloggen Registreren

+  VVM Forum
|-+  Verlegenheid en Onzekerheid
| |-+  Casussen
| | |-+  Casus juni 2010
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Casus juni 2010  (gelezen 315 keer)
Satyarupa
VVM Forum Staff

Geslacht: Vrouw

Believe In Yourself!

« Gepost op: Juni 06, 2010, 11:56 »

Een nieuwe maand, dus een nieuwe casus.

Je hebt een feestje gehad en daarvoor moest je een behoorlijk ritje met de trein maken. Je bent onderweg naar huis toe en stapt in Utrecht over in de trein richting je woonplaats. Wanneer je in de trein zit komt er een persoon naast je zitten, die een gesprek met je aangaat en vraagt waar je vandaan komt. Er is dan even een gesprek over je woonplaats en omgeving en jemedepassagier  komt daar ook uit de buurt vandaan. Maar op een gegeven moment raakt het gesprek stil.

Even later komt er nog iets in je op wat je zou willen vertellen tegen die persoon. Maar het gesprek ligt al even een tijdje stil.  Wat doe je, ga je het gesprek nog aan of zoek je dan geen contact meer ?
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd

\"Oka Maluhia no me oe, Ku\'u Maluhia a pau loa\"
Drs. Daafje
forum/VVM lid

Geslacht: Man

I feel humanated....

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 28, 2010, 12:06 »

Tjonge, het is al weer bijna een nieuwe maand en nog niemand heeft gereageerd op deze casus....

Nou ja, 1 moet de eerste zijn, nietwaar?

Het hangt er denk ik vanaf wat ik dan nog zou willen vertellen en waar het gesprek over ging. Als het iets belangrijks is of echt significant voor die discussie, zou ik denk ik dat toch nog wel zeggen. Maar als het iets onbenulligs is waarschijnlijk niet.
Of als het echt iets grappigs is, zou ik het ook wel durven denk ik.  Lachebek
Meld dit bericht aan de moderator   Gelogd

Since the right side of the brain controls the left side of the body, only left-handed people are in their right minds.
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte